יאניס ספרופולוס משפחה : מאמנו יאניס ספרופולוס אמר אחר המשחק:

יאניס ספרופולוס משפחה : מאמנו יאניס ספרופולוס אמר אחר המשחק:. זאת משפחה שהכרתי מאז שהייתי בן 16 והזדמנות ללבוש את הגופייה שאחי הגדול לבש. אני רוצה להודות לבעלים, לניקולה וויצ'יץ' ולמאמן יאניס ספרופולוס שהאמינו בי. אני רוצה להודות לבעלים, לניקולה וויצ'יץ' ולמאמן יאניס ספרופולוס שהאמינו בי. למרות התפשטותה של מגפת הקורונה ובעוד זרים אחרים בחרו לעזוב את ישראל, מאמנה של מכבי תל אביב החליט להישאר בתל אביב עם משפחתו ולא לחזור ליוון. אני רוצה להודות לבעלים, לניקולה וויצ'יץ' ולמאמן יאניס ספרופולוס שהאמינו בי.

זאת משפחה שהכרתי מאז שהייתי בן 16 והזדמנות ללבוש את הגופיה שאחי הגדול לבש. אני רוצה להודות לבעלים, לניקולה וויצ'יץ' ולמאמן יאניס ספרופולוס שהאמינו בי. המצב פה תחת שליטה למרות שמכבי תל אביב אישרה לזרים שלה לעזוב את תל אביב ולשוב לארצות הברית, המאמן היווני החליט להישאר בארץ חרף התפרצות נגיף הקורונה. אבא שלי שיחק כדורגל, ואמא שלי אהבה לצפות במשחקי כדורגל וכדורסל. אני רוצה להודות לבעלים, לניקולה וויצ'יץ' ולמאמן יאניס ספרופולוס שהאמינו בי.

מכ×'×™ תל א×'×™×' יורולי×' יאניס ספרופולוס ×
מכ×'×™ תל א×'×™×' יורולי×' יאניס ספרופולוס ×"×™×'ר לקראת פנר×'חצ ×" ספורט 1 from sport1images.maariv.co.il
אני רוצה להודות לבעלים, לניקולה וויצ'יץ' ולמאמן יאניס ספרופולוס שהאמינו בי. יש לנו תוכנית בשביל סנדי, הוא עושה הגנה טובה ועבודה טובה. זה כבוד בשבילי להיות כאן וזו זכות. הגנתית היינו לא רעים ברבע. כשנשאל יאניס ספרופולוס, שפיצץ את מסיבת העיתונאים שלאחר המשחק בשל אותם אירועים אלימים, האם בפעם הבאה הקבוצה תרד מהפרקט, ענה כי צעד זה יהיה תלוי החלטה של המועדון. אנטה הוא שחקן בעל איכויות שייתן לנו כוח רב בצבע ואני שמח מאוד שהחתמנו אותו, אמר המאמן יאניס ספרופולוס על ז'יז'יץ'.הוא יעזור למכבי עם המיומנויות שלו והמקצוענות שלו להצליח ולעמוד במטרות שלנו. אני לא מבין איך למישהו יש שם משפחה כמו כהן והוא לא יהודי, לא מבין למה הוא לא מקבל אזרחות. אני רוצה להודות לבעלים, לניקולה וויצ'יץ' ולמאמן יאניס ספרופולוס שהאמינו בי.

יאניס החל לשחק כדורסל בגיל 12 באפולון קלמריאס.

כל הקיץ אנשי המועדון ניסו לעשות את הטוב ביותר • מזרחי: אני לא מבין איך למישהו יש שם משפחה כמו כהן והוא לא יהודי, לא מבין למה הוא לא מקבל אזרחות. יאניס החל לשחק כדורסל בגיל 12 באפולון קלמריאס. אני רוצה להודות לבעלים, לניקולה וויצ'יץ' ולמאמן יאניס ספרופולוס שהאמינו בי. יש אווירה נהדרת בחדר ההלבשה, אנחנו משפחה יאניס ספרופולוס | דני מרון מאמן מכבי תל אביב אהב את הגישה של שחקניו בניצחון על באר שבע: כי כולנו משפחה #יחדכלהדרך #wearemaccabi #maccabitime. זאת משפחה שהכרתי מאז שהייתי בן 16 והזדמנות ללבוש את הגופיה שאחי הגדול לבש. זאת משפחה שהכרתי מאז שהייתי בן 16 והזדמנות ללבוש את הגופיה שאחי הגדול לבש. את בלאט הוא הרגיז, עם שאראס הוא התעמת, את שחקניו הוא השעה באמצע משחק, ומפיני גרשון הוא ספג בעיקר יהדות. אחד מומחה בעריכת וידאו שמחלץ תובנות מהירות, השני הולך עם ספרופולוס לכל מקום, השלישי אחראי על הדור הבא של שחקני המועדון ולגבי הרביעי יש לקבוצה תכניות לעתיד. מרוצה מרמת הריכוז והמחויבות, הדר מנגד. כל מי שנכנס תרם המון, כולם משחקים באותה. כי כולנו משפחה #יחדכלהדרך #wearemaccabi #maccabitime.

מאמנו יאניס ספרופולוס אמר אחר המשחק: ככל שעבר הזמן הוא הבין שגם אם ירצה, הוא ומשפחתו לא יוכלו לחזור ליוון בזמן הקרוב וגם כי הכדורסל לא ישוב בעוד שבועות ספורים. ייתן לנו כח רב בצבע. השחקנים היו מפוקסים מנטלית, שמרנו אותם על סקור נמוך, ולפי הצורה שבה שיחקנו גם הגיע לנו לנצח, הגיב יאניס ספרופולוס, שבעקבות הניצחון העפיל עם האלופה למקום הראשון. אני רוצה להודות לבעלים, לניקולה וויצ'יץ' ולמאמן יאניס ספרופולוס שהאמינו בי.

יאניס נלחמנו ו×
יאניס נלחמנו ו×"יינו ראויים לנצח ×'א×" ×'שחקנים from images.one.co.il
יאניס ספרופולוס נחשב למאמן הגנה מבריק ומחזיק בשיא שלא נשבר מאז ימי אוברדוביץ', אבל האם הוא מתאים לאמן את מכבי תל אביב? כל הקיץ אנשי המועדון ניסו לעשות את הטוב ביותר • מזרחי: למרות התפשטותה של מגפת הקורונה ובעוד זרים אחרים בחרו לעזוב את ישראל, מאמנה של מכבי תל אביב החליט להישאר בתל אביב עם משפחתו ולא לחזור ליוון. כשאני ואחי שיחקנו כילדים, היא היתה באה לראות אותנו. ייתן לנו כח רב בצבע. אני לא יודע אם השחקנים יסכימו לחזור ולשחק חודש אחד. זאת משפחה שהכרתי מאז שהייתי בן 16 והזדמנות ללבוש את הגופיה שאחי הגדול לבש. אני רוצה להודות לבעלים, לניקולה וויצ'יץ' ולמאמן יאניס ספרופולוס שהאמינו בי.

ייתן לנו כח רב בצבע.

כל הקיץ אנשי המועדון ניסו לעשות את הטוב ביותר • מזרחי: זאת משפחה שהכרתי מאז שהייתי בן 16 והזדמנות ללבוש את הגופיה שאחי הגדול לבש. ככל שעבר הזמן הוא הבין שגם אם ירצה, הוא ומשפחתו לא יוכלו לחזור ליוון בזמן הקרוב וגם כי הכדורסל לא ישוב בעוד שבועות ספורים. מרוצה מרמת הריכוז והמחויבות, הדר מנגד. 21 במרץ 1967 (בן 54) סלוניקי, יוון: זה כבוד בשבילי להיות כאן וזו זכות. אני רוצה להודות לבעלים, לניקולה וויצ'יץ' ולמאמן יאניס ספרופולוס שהאמינו בי. כשאני ואחי שיחקנו כילדים, היא היתה באה לראות אותנו. יאניס ספרופולוס (איציק בלניצקי) הפעם זה הלך קשה מאוד בהיכל מנורה מבטחים, אבל מכבי תל אביב קטעה הערב (רביעי) רצף של שלושה הפסדים בכל המסגרות, שניים מהם ביורוליג, כאשר ניצחה 77:80 את חימקי מוסקבה העיקשת. זאת משפחה שהכרתי מאז שהייתי בן 16 והזדמנות ללבוש את הגופייה שאחי הגדול לבש. כי כולנו משפחה #יחדכלהדרך #wearemaccabi #maccabitime. למרות התפשטותה של מגפת הקורונה ובעוד זרים אחרים בחרו לעזוב את ישראל, מאמנה של מכבי תל אביב החליט להישאר בתל אביב עם משפחתו ולא לחזור ליוון. כשנשאל יאניס ספרופולוס, שפיצץ את מסיבת העיתונאים שלאחר המשחק בשל אותם אירועים אלימים, האם בפעם הבאה הקבוצה תרד מהפרקט, ענה כי צעד זה יהיה תלוי החלטה של המועדון.

כל הקיץ אנשי המועדון ניסו לעשות את הטוב ביותר • מזרחי: מההתחלה הם הראו עד כמה הם רצו לנצח אותנו. המצב פה תחת שליטה למרות שמכבי תל אביב אישרה לזרים שלה לעזוב את תל אביב ולשוב לארצות הברית, המאמן היווני החליט להישאר בארץ חרף התפרצות נגיף הקורונה. אני רוצה להודות לבעלים, לניקולה וויצ'יץ' ולמאמן יאניס ספרופולוס שהאמינו בי. יאניס ספרופולוס מחדש מנוי לאוהד מהערבה.

יאניס ספרופולוס ×
יאניס ספרופולוס ×"יכרות עם ×"מאמן ×"×—×"ש של מכ×'×™ תל א×'×™×' וואל×" ספורט from img.wcdn.co.il
ייתן לנו כח רב בצבע. יאניס החל לשחק כדורסל בגיל 12 באפולון קלמריאס. December 22, 2019 · · יאניס ספרופולוס (איציק בלניצקי) מכבי תא רשמה הערב (חמישי) את אחד הניצחונות הכי גדולים שלה העונה, עם 85:92 על ברצלונה הגדולה, שגם היא לא הצליחה לעצור בהיכל את החבורה הנהדרת של יאניס ספרופולוס, ששמרה על מאזן נקי מהפסדים. אני רוצה להודות לבעלים, לניקולה וויצ'יץ' ולמאמן יאניס ספרופולוס שהאמינו בי. אנחנו כמו משפחה, ניצחנו קבוצה נהדרת. כי כולנו משפחה #יחדכלהדרך #wearemaccabi #maccabitime. זאת משפחה שהכרתי מאז שהייתי בן 16 והזדמנות ללבוש את הגופייה שאחי הגדול לבש.

כשאני ואחי שיחקנו כילדים, היא היתה באה לראות אותנו.

אני לא יכול לייעץ למכבי תא. אנטה הוא שחקן בעל איכויות שייתן לנו כוח רב בצבע ואני שמח מאוד שהחתמנו אותו, אמר המאמן יאניס ספרופולוס על ז'יז'יץ'.הוא יעזור למכבי עם המיומנויות שלו והמקצוענות שלו להצליח ולעמוד במטרות שלנו. כל הקיץ אנשי המועדון ניסו לעשות את הטוב ביותר • מזרחי: זה כבוד בשבילי להיות כאן וזו זכות. אני לא מבין איך למישהו יש שם משפחה כמו כהן והוא לא יהודי, לא מבין למה הוא לא מקבל אזרחות. זאת משפחה שהכרתי מאז שהייתי בן 16 והזדמנות ללבוש את הגופיה שאחי הגדול לבש. 21 במרץ 1967 (בן 54) סלוניקי, יוון: אני רוצה להודות לבעלים, לניקולה וויצ'יץ' ולמאמן יאניס ספרופולוס שהאמינו בי. אחד מומחה בעריכת וידאו שמחלץ תובנות מהירות, השני הולך עם ספרופולוס לכל מקום, השלישי אחראי על הדור הבא של שחקני המועדון ולגבי הרביעי יש לקבוצה תכניות לעתיד. אני רוצה להודות לבעלים, לניקולה וויצ'יץ' ולמאמן יאניס ספרופולוס שהאמינו בי. אני רוצה להודות לבעלים, לניקולה וויצ'יץ' ולמאמן יאניס ספרופולוס שהאמינו בי. יאניס ספרופולוס (איציק בלניצקי) הפעם זה הלך קשה מאוד בהיכל מנורה מבטחים, אבל מכבי תל אביב קטעה הערב (רביעי) רצף של שלושה הפסדים בכל המסגרות, שניים מהם ביורוליג, כאשר ניצחה 77:80 את חימקי מוסקבה העיקשת. אני לא יודע אם השחקנים יסכימו לחזור ולשחק חודש אחד.

יש לנו תוכנית בשביל סנדי, הוא עושה הגנה טובה ועבודה טובה יאניס. הגנתית היינו לא רעים ברבע.

Posting Komentar

0 Komentar